REKLAMA
Znaleziono 7790 wyników
[Wrocław] 700 budowlańców pracuje przy modernizacji Dworca Głównego by zdążyć na Euroartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] 700 budowlańców pracuje przy modernizacji Dworca Głównego by zdążyć na Euro
Gotowa jest bryła żelbetowa parkingu podziemnego, a także wjazd na parking podziemny od strony ulicy...
[Wrocław] Piece, transport i kontrole. Co robi miasto, by walczyć ze smogiem?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Piece, transport i kontrole. Co robi miasto, by walczyć ze smogiem?
62 procent zanieczyszczeń powietrza we Wrocławiu powstaje wskutek spalania w piecach paliw stałych,...
[Wrocław] Kończą budowę Ogrodów Hallera. To ostatni dzwonek, by kupić tam apartamentartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kończą budowę Ogrodów Hallera. To ostatni dzwonek, by kupić tam apartament
Jeśli chcesz zamieszkać w Ogrodach Hallera, czyli kompleksie miejskich willi, który powstał w zielon...
SOHO 14 – kolejne mieszkania w wielofunkcyjnym kompleksie SOHO by Yareal w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
SOHO 14 – kolejne mieszkania w wielofunkcyjnym kompleksie SOHO by Yareal w Warszawie
SOHO by Yareal rozszerza ofertę na warszawskim Kamionku. Rozpoczęła się sprzedaż 62 mieszkań o podwyższonym standardzie budynku SOHO 14. Mieszkania uzupełnią ofertę wprowadzonych niedawno do sprzedaży apartamentów, które powstaną wzdłuż 300-metrowego parku linearnego, stanowiącego oś wielofunkcyjnego kompleksu SOHO by Yareal. W drugim etapie inwestycji deweloper wybuduje w sumie cztery budynki oraz docelowy park wypełniony ponad 17 000 roślinami, w tym ponad setką drzew.
W III etapie SOHO by Yareal w budynku KARDAN powstaną 132 mieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
W III etapie SOHO by Yareal w budynku KARDAN powstaną 132 mieszkania
Yareal poszerza ofertę mieszkań i apartamentów dostępnych we flagowej inwestycji dewelopera na warszawskim Kamionku. W trzecim etapie SOHO by Yareal wzbogaci się o kolejny budynek z mieszkaniami w podwyższonym standardzie, tuż przy parku linearnym stanowiącym zieloną oś kompleksu.
Czwarta lokalizacja Cowork by Memos otwarta w Mogilska 35 Office w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Czwarta lokalizacja Cowork by Memos otwarta w Mogilska 35 Office w Krakowie
Firma Warimpex poinformowała o otwarciu czwartej w Polsce przestrzeni coworkingowej zarządzanej przez spółkę Memos. Zlokalizowana jest w nowo otwartym biurowcu Mogilska 35 Office i oferuje prawie 800 mkw. elastycznej przestrzeni biurowej umiejscowionej na parterze i 1 piętrze budynku. Do dyspozycji najemców są 3 sale konferencyjne dla 6, 8 i 12 osób oraz 76 stanowisk pracy.
Port Łódź pozyskał nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Port Łódź pozyskał nowych najemców
Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centers. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców drogerię Hebe, teraz do Portu Łódź sukcesywnie wprowadzają się kolejne marki: Regatta, Wakacje.pl, Marvel oraz Tous.
West Business Centerinwestycja
Pokaż inwestycję
West Business Center
Wrocław, Stare Miasto
Zepter Business Centerinwestycja
Pokaż inwestycję
Zepter Business Center
Warszawa, Mokotów, Domaniewska 37
dostępna powierzchnia
191 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
60.00 PLN
Platinum Business Centerinwestycja
Pokaż inwestycję
Platinum Business Center
Toruń, Mokre, Pod Dębową Górą 9
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Warszawa] Nowa inwestycja Matexi Polska – 180 lokali na styku dwóch oblicz Śródmieściaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowa inwestycja Matexi Polska – 180 lokali na styku dwóch oblicz Śródmieścia
Matexi Polska rozpoczyna przygotowania do uruchomienia nowej inwestycji. Tym razem oferta dewelopera...
REKLAMA